13 Kasım 2014 Perşembe

Hellstone by Lush


Notalar: Bal, vetiver, kimyon, amberette tohumları

Yurt dışında Lush alışverişim esnasında daha önce hiç fark etmediğim Lush parfümlerine zaman ayırdım. O an sabunu, şampuanı bırakıp uzun uzun bu parfümleri inceleme fırsatım oldu. Ben Türkiye'de Lush'ın bu parfümleriyle karşılaşmadım daha önce. Şuan durum ne bilmiyorum. Öncelikle markanın en sevdiğim parfümlerden biri olan Hellstone'u yorumlamak istedim. Hellstone garip bir parfüm. Denediğim hiçbir şeye benzemeyen, ne koktuğunu anlayamadığım ama bir türlü burnumu tenimden alamadığım bir parfüm. Gün boyunca Hellston'u kokladım ve onu anlamaya çalıştım. Çok kalıcı bir parfüm Hellstone. Daha doğrusu ben yağ formunu denediğim için tenimde bir güne yakın kaldığını belirtmeliyim. Hellstone hafif tatlı, dumanlı ve karanlık bir parfüm. Benzersiz ve faklı bir tarzı var. Herkes beğenmez ama severseniz hayatınızın parfümü bile olabilir. Büyük ihtimal Türkiye'de satışları yok ama sadece parfüm tutkunlarının ne yapıp edip bu seriyi denemesi gerektiğini düşünüyorum. Bu parfümle birlikte, Euphoria, Sikkim Girls, Devil's Night Cap, Flower's Barrow birbirinden garip ve benim kalbimi çalmış parfümler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder