9 Ağustos 2012 Perşembe

NARCİSO RODRİGUEZ FOR HER EDT




NOTALAR: Portakal çiçeği, osmanthus ağacı, bergamot, misk, gül, vanilya, bal, amber, vetiver

Hayatın boyunca bıkmadan kullanacağım 10 parfüm gibi saçma bir liste yapmış olsaydım Narciso Rodriguez (Siyah şişe) kesinlikle ilk aklıma gelenlerden biri olurdu. Daha parfüm piyasasını yeni yeni tanımaya başlamışken sadece dergi sayfalarında siyah geometrik şişesine hayran olmuş, denemek için  kendimi yiyip durduğum bir parfümdü benim için.

Bazen dergi sayfalarında, bazen sitelerde denk gelip şişesine, notalarına bayıldığım ama denediğimde kafamdaki imgeden oldukça uzak ve haz almadığım, benim için hayal kırıklığında başka bir şey olmayan parfümler o kadar fazla ki say say bitmez. İşte Narciso bu durumu değiştirmiş hatta kokladığım zaman beni altüst etmiş bir parfüm. Umarım abartmıyorumdur ama gerçekten öyle. Öncelikle notalara bir bakın, gül, vanilya, amber,bal, portakal çiçeği. Şahane!!

Hayatımın en güzel açılışlarından birine tanık oluyorum Narciso ile. Portakal çiçeği, Gül, miski, bal sanki her biri bir bütün gibi hissediliyor. Bir çiçek buketi gibi ama kesinlikle bir Estee Lauder parfümü gibi değil. Yumuşak geçişler, biraz ağır başlı ve karakterli bir yapı. Tene oldukça yakın. Modern bir duruşu var ama klasik esintiler taşıyor. Hatta vintage bir havası da yok değil. Ben yıllar öncesi bir şişe kullandım ve her kullandığımda övgü aldım. Ünlüler arasında da oldukça favori bir parfüm Narciso. Benim önerim parfümeriye gittiğinizde kesinlikle bu parfüme bakmadan geçmeyi...

3 yorum:

  1. Sillage i nasil peki acaba? Hic kalici olmadigini ve yakindan koklamadikca hissedilmadigini duydum. Aslinda kokuyu cok begenmeme ragmen bu nedenle almadim. Siz ne dersiniz?

    YanıtlaSil
  2. Kalıcılığı kötü değil, ben kullandığım zaman sorun yaşadığımı hatırlamıyorum ama edt olduğu için birkaç kere tekrarlamakta fayda var. Bu parfüm için kalıcılık konusuna fazla takılmadan almanızı öneriyorum..

    YanıtlaSil