29 Nisan 2014 Salı

Velvet Orchid by Tom Ford


NOTALAR: Bergamot, mandalina, rom, bal, gül, gardenya, orkide, yasemin, manolya, portakal çiçeği, sümbül, heliotrope, vanilya, peru balsamı, laden reçinesi, süet, mür ağacı, sandal ağacı

Tom Ford'un yeni parfümü Velvet Orchid'i ilk denediğim anda aklıma Black Orchid gelmişti. Denemeden öncede birçok yerde iki parfümün benzer olduğuna dair yorumlar okumuştum. Birçok kişinin düşüncesi bu parfümün Black Orchid'in yaz versiyonu olabileceği yönündeydi ama denediğim anda neden böyle düşündüklerine anlam veremedim. Velvet Orchid oldukça kompleks ve hatta Black Orchid'den daha tatlı bulduğum bir parfüm. Ayrıca daha çiçeksi ve konforlu. Uzun yıllar önce parfümün daha popüler olmadığı yıllarda bir şişe Black Orchid almıştım ama ne yazık ki benim için bir baş ağrısı olduğu için sıkılıp bir kenara atmıştım. Velvet Orchid'i kokladığım zaman çok büyük bir olumsuz tarafına rastlamadım. Zengin, kremsi ve ve lüks bir parfüm. Black Orchid'den daha fazla beğendiğimi hatta beni "bir şişe almalı mıyım" düşüncesine sürüklediğini söylemeliyim. Yalnız söylemek isterim ki her zaman kullanılabilecek bir parfüm değil. Hatta akşam kullanımı bence onu daha etkili kılacak. Parfümün balla tatlandırılmasının yanı sıra çiçeklerle donatılmasına bayıldım. Bana biraz Bronz Goddess'ın Hindistan cevizi ve yasemin dokunuşlarını hatırlattı ve bir miktarda gardenya. Nedense parfüm tercihim son zamanlarda daha tatlı notalar yönünde ve ben bu tarz kokuları daha da sever oldum. Bakalım Velvet Orchid, Black Orchid'in yakaladığı başarıyı yakalayabilecek mi? Ben şimdiden bir çok hayranı olduğunu düşünüyorum ve son olarak, Velvet Orchid kesinlikle denenmeli ve denenmeden alınmamalı diyorum.

2 yorum:

  1. Muthis bir yorum. T.Ford hayrani olarak kesinkikle deneyecegim.

    YanıtlaSil
  2. Velvet orchid 50 ml aldım tester da kokladigim daha ciceksiydi .karakteri olan bir koku .tabacco oud.vanilla tabacco dan sonra .hafif geldi , yaz için hala jilsundersun dan başka bir parfüm bulamadım bence önemli olan pişti olmamak

    YanıtlaSil