27 Temmuz 2012 Cuma

L'Ambre Des Merveilles by Hermes

L'Ambre Des Merveilles Hemes parfüm evinin merveilles serisinin yeni parfümü. Bilmeyenler için markanın bünyesinde, Elixir de merveilles, Eau Claire Des Merveilles, Parfum Des Merveilles gibi ilk parfüm Eau Des Merveilles'in türevleri mevcut. Eau Des Merveillesin büyük bir şişesini bayılarak kullanıyorum. En sevdiğim türevi ise Elixir olanı. Orjinal parfümün burnu Ralf Schwieger ve Nathalie Feisthauer iken Elixir, Eau Claire ve diğer türevlerinin arkasındaki isim Master parfümör Jean Claude Ellena. Doğrusunu söylemem gerekirse Eau Claire versiyonunu çok sevmemiştim. Orjinali hala favorim. Bu yeni parfüm haberi beni heycanlandırıdı çünkü büyük ihtimal parfüm amber etrafında şekkilleniyor ve ben amber temalı parfümlere bayılıyorum. Umarım benim için bir hayalkırıklığı olmaz.  İçeriği hakkında Fragrantia'dan aldığım bilgiler doğrultusunda parfüm laden, amber, vanilya ve paçuli içeriyor. Notalar şahane tam benlik. Parfüm Hermes'in resmi sitesinde daha açıklanmamış. Sadece bazı parfüm sitelerinde duyurusu yapılmış. Dünya pazarına çıkmadığından Türkiye'ye gelmesi birkaç ayı bulur gibi. Hadi hayırlısı bakalım..

7 yorum:

  1. Merhabalar,
    Elixir ve L'ambre 'den hangisi daha feminen??
    Masculin kokuları giyebileceğimi sanmıyorum. Elixir i beğenmiştim aslında. Hem çok kaalıcı hem de yılbaşını, kurabiyeleri anımsattı bana.. ama kokunun birçok erkek tarafından kullanıldığını ve birçok kişi tarafından masculin olarak nitelendirildiğini okudum. Ben masculin bir koku mu karar veremedim. Ya da vermek istemedim. ama kesin olan şey ise masculin kokmak istemediğim. SİZ NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

    YanıtlaSil
  2. Sevgili adsız,

    L'ambre, elixir'den daha feminen ama elixir'e tam olarak maskülen demek yanlış olur. Ayrıca hermes kullanıcı kitlesi özeldir çok fazla tercih edildiğini düşünmüyorum. Benim tercihim elixir olurdu ama l'ambre'yi çok sevdiğimi söylemek isterim. Elixir'in yılbaşı ruhunu çağrıştırdığına bende katılıyorum

    YanıtlaSil
  3. Yanıtınız için teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  4. Merhaba biraz gec dahil oluyorum ama l'ambre almaya gitmiskem saticinin cok agir olur yorum ve baskılariyla eve eau claire ile döndüm sanirim su an pismanim. Kalici ama baymayacak kadar feminen kokulari seviyorum yarin değiştirmeye gidicem acmamistim kutuyu şükür. . Sizce adm mi yoksa l ambre dm mi almaliyim biraz ayrintili karşılaştırma alabiliiyim

    YanıtlaSil
  5. Merhaba. Benim tercihim l'ambre olurdu. Agir olacagini sanmiyorum gayet sakin bir parfum aslinda, en agiri elixir. Kalicilik istiyorsaniz l'ambre'i oneririm

    YanıtlaSil
  6. Cok tesekkurler yanitiniz icin..öneriniz gercekten dogru oldu ve l ambre aldim gercekten cok etkileyici ama sakin bir koku sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Ne demek!! istediğiniz parfümü bulmanıza yardımcı olduysam ne mutlu bana..

    YanıtlaSil