23 Eylül 2012 Pazar

Lancome La Vie Est Belle




Notalar: Armut, siyah üzüm, iris, portakal çiçeği, yasemin, vanilya, pralin, tonka fasulyesi, paçuli

La Vie Est Belle.... Fransızca da hayat güzeldir anlamına gelen bir cümle. Fransız markası Lancome'un raflarda yerini alan yeni parfümü La Vie Est Belle ismi ve şişesi ile beni kendine çekmeyi başaran bir parfüm. Kapağın altında siyah kurdele ile süslenmiş parlak, pembe renkli sıvıyı barındıran şık bir şişeye sahip olan bu parfüm için heyecanlanmadım diyemem.

Genelde piyasada yeni çıkan parfümleri not alıp topluca denemek üzere parfümeriye giderim. Her birini küçük deneme kağıtlarına sıkıp sürekli koklar ve aklıma kazımaya çalışırım ve beğenmediklerim olursa hemen eler çöpe atarım. Genellikle bir el dolusu kağıdın 4/3 ünü elemek durumunda olurum ve geri kalanları uzun süre koklamaya çalışırım. İşte o atılan kağıtlar arasında La Vie Est Belle başı çekiyor ne yazık ki. Tam üst notaları çok beğenmişken, hiç farklı bulmadığım alt notaları hissediyorum. Ve bu noktada birkaç cümle çıkıyor ağzımdan 'ben bunu bir şeye benzetiyorum ama ne !! Evet buldum Victor Rolf Flower Bomb !!! ' Hani piyasada birden deli gibi patlayan ama benim için bir özelliği olmayan parfümlerden bir varya o parfüm. Zaten piyasa da bir parfüm çok satılmaya görsün hemen bir benzeri çıkar. Bu yüzden beni üzen bir parfüm oldu La Vie Est Belle. Ama şunu söylemem gerekirse Flower Bomb'dan daha başarılı bir parfüm.

  Bu parfüm hakkında çok fazla söze gerek olmadığını düşünüyorum. Ama sevenlerin sayısı da bir o kadar fazla olacak bu su götürmez bir gerçek. Sadece şişe tasarımı ve içinde ki sıvının rengi hoşuma gitti o kadar..

7 yorum:

  1. çok güzel bir parfüm, paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. yeni aldım ve çok hoş kokuyor kalıcı da aynı zamanda

    YanıtlaSil
  3. merhabalar
    herkesin çok beğeneceği bir koku yapmaya çalışmışlar bana flowerbomb+miss dior cherie nin evliliğinden doğacak bir çocuk gibi geldi,her 2 parfümü de sevdiğimzden almaya değer, zaten taşıması çok zor parfümleri kullanamıyorum (Shalimar gibi).

    YanıtlaSil
  4. Aslında bu parfüm için iddiasız-sessiz sakin diyemem ama hiçbir zaman bir lancome klasiği de olmayacak..

    YanıtlaSil
  5. dün aldım erkek arkadasım bayıldı kokusuna,çok da kalıcı.şeker kokusu baymıyor.ben çok beğendim kimse beğenmesin yalnızca benim kokum olsun :D

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullanın o zaman :D

    YanıtlaSil
  7. Bende severek kullanıyorum bu parfümü.Blogunuza da yazısını hazırlarken rastladım.Sevgiler

    YanıtlaSil