19 Eylül 2012 Çarşamba

AMBRE RUSSE PARFUM d'EMPİRE







NOTALAR: Vodka, şampanya, çay, tarçın, ardıç, kişniş, deri, huş ağacı, tütsü, amber, misk

Amberli parfümlere olan ilgim gittikçe arttığından Ambre Russe'u denemek için sabırsızlanıyordum. Her ne kadar üst notalarında kullanılan votka ve şampanya parfüme soğuk bir hava vermiş olsa da içeriğinde oldukça sıcak notalar kullanılmış. Amber temalı parfümler geneli hep sıcak parfüm sınıfında.

Amre Russe açılışını iki farklı alkollü içecek ile yapıyor.  Benim içmeyi çok sevdiğim şampanya ve bir türlü sevemediğim Vodka ile. Aslında benim için en zor kısmı açılış kısmı. Alttan amberin hayvani kokusuyla üst notalarda ki içeceklerin oluşturduğu karışım midemde bazı hareketlere sebebiyet verdi. Bu aşamada bu parfüme tahammülümün zor olduğunu düşünüyorum. Ayrıca parfümden beklentimin yüksek olması  açılış olarak hayal kırıklığına sebep olmadı değil. Aslında ilginç bir açılış yapıyor ama ben ısınamadım işte. Daha sonra parfümün ardındaki notalar yavaş yavaş kendini gösterdikçe oldukça seksi, ılık bir parfümle karşılaşıyorum. Çay notasının amber ile uyumu harika. Deri notası pek belli değil ama elbet parfüme sağladığı bir ayrıcalık vardır diye düşünüyorum. Amber notası ise her daim belli ama sanki biraz hayvani bir amber. Yani nasıl ifade etsem sanki hayvan dışkısı gibi. Ama ne olursa olsun gene de seksi bir parfüm. Erkek ve kadın teninde soğuk aylarda çok güzel uyum sağlayacağını düşünüyorum. Peki Ambre Russe benim için en iyi amber temalı parfüm mü? Muhtemelen hayır. Serge Lutens'in meşhur Ambre Sultan'ı benim göz bebeğim. Şahane bir parfüm. Yani her notasıyla mükemmel tamamlanmış. Ayrıca amber notası bu parfümde ki kadar hayvani değil sanki tene daha yakın daha oryantal. Gene de Ambre Russe zevk için para bayılacağım parfümler arasına girmiş bulunmakta. Ayrıca farklı oluşu seçim sebeplerinden bir diğeri. Parfum Russe benim için 4 yılldızlık bir parfüm. Eğer açılışını sevmiş olsaydım kesinlikle 5 yıldızlık bir parfüm olacaktı..

3 yorum:

  1. Merhaba, peki bu parfümü nerden satın alabiliyoruz?
    Teşekkürler
    Alev

    YanıtlaSil
  2. Alev hanım ben numunelerimi Les Senteurs'den getiriyorum. Parfüm alışverişide yapılabilir diye umuyorum ama ben hiç yapmadım. Kendilerine bir mail atın öncelikle. Bildiğim kadarıyla Türkiye'de satışı yok bu markanın. Eğer ki yurtdışına çıkma ihtimaliniz var butiklerinden temin edebilirsiniz..

    YanıtlaSil
  3. sizin yazılarınız ve sayfanızı ictenlıkle okuyor ve takıp ediyorum. ben tayland da tropikal sıcak iklim ulkesinde yasıyorum . bana bu konuda kullanabilicegim ciklolata aramalı(cevremdeki bayanların dikkatini cekebilecek) bir parfum onerisinde bulunmanızı rica ediyorum. cok tesekkurler .. sevgiyle kalın

    YanıtlaSil