12 Kasım 2014 Çarşamba

Atelier Cologne Vanille Insensée


Notalar: Kişniş, yeşil limon, citron, vetiver yasemin, meşe yosunu, vanilya, amber ve meşe ağacı

Bugün çok sevdiğim bir parfümü yorumlamak istedim. Vanille Insensée şimdiye kadar denediğim en romantik ve modern, vanilya parfümü. Atelier Cologne'ün kokularını çok seviyorum. Denediklerim arasında beğenmediğim olmadı desem yalan olmaz. Markanın bütün kokularını Fransa'nın Montpellier şehrinde denemiş ve numunelerinden edinmiştim. Yazın bile yağmurlu ve kasvetli havasına rağmen görkemli yapıları ve genç nüfusunun çokluğu yüzünden benim çok sevdiğim bir şehir Montpellier. Yağmurlu bir yaz günü sabah kalktığımda şehirde yapacağım yürüyüşe eşlik edecek bir parfüm aradım ve numunelerimin arasında ilk gözüme çarpan bu parfümü kullandım. Öncelikle parfümün yoğun olmadığını ve butikte ilk denediğimde diğer parfümlerin arasında kaybolup gittiğini belirtmek isterim. Ama dinlenmiş burnumla tüm gün üzerimde varlığını hissettiğim bu kokuya aşık oldum. Vanille İnsensée mükemmel harmanlanmış, konforlu bir parfüm. Bu parfümü beğenmeyen olamaz diyorum her denediğimde. En kötüsü seversiniz ama aşık olmazsınız. Umarım bir gün bu markanın parfümleri Türkiye'ye gelir ve niş parfüm tutkunları tarafından keşfedilir. Vanilya parfümlerini seviyorsanız ve yurt dışına çıkma durumunuz varsa bu parfümü denemenizi öneririm. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder