6 Ekim 2013 Pazar

Down Town by Calvin Klein

Notalar: Erik, armut, neroli yağı, italyan limonu, bergamot, menekşe yaprakları, gardenya, pembe biber, misk, vetiver, tütsü, sedir...

Down Town ile Ayvalık'ta şans eseri karşılaştım. Tv'da reklamları dönmeye başlayan bu parfümü haliyle merak etmiştim. Burnu Caroline Sabas. Ben bu ismi daha önce hiç duymamıştım doğrusu. İsmi biraz araştırırken piyasada bulunan parfümlerine göz attım. Badgley Mischka dışında tasarladığı diğer parfümler muhtemelen ortalama parfümler. Down Town'da böyle bir parfüm. Büyük umutlarla denemedim. Bu sebeple hayal kırıklığım olmadı. Kısaca bu parfüm umutsuz. Yani bir kaç yıl sonra silinip gidecek. Farklı olan hiçbir şey yok. Ekseriya, bu tarz parfümleri moda markaları her yıl illa ki çıkarırlar ve bir çoğu unutulup gider. Down Town'ı bir miktar Burberry Brit Woman'a benzettim ama onun bolca gardenya eklenmiş, meyveli hali. Brit'in yaz versiyonu olsaymış  Down Town olabilirimiş. Kalıcılık fazla değil. Kokusal olarak da büyük değişimler, sürprizler yapmıyor. Parası da az değil ve almadan önce iyice bir düşünün. Muadili daha iyi kokular mevcut..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder