4 Eylül 2012 Salı

CADJMERE by PARFUMERİE GENERALE




Notalar: Brezilya gül ağacı, amber, sandal ağacı, şipre notalar, hindistan cevizi, kan mandalinası, myrtle

Cadjmere şimdiye kadar kokladığım en güzel vanilya kokularından biri. Parfüm sitelerinde ki 'silajı yüksek, yoğun bir koku' gibi yazılan yorumlara bakmayın. Oldukça hafifi tenle bütünleşen bir parfüm. Tropikal havasının olduğuna bende katılıyorum. İçeriğinde her kullanılan nota gerekli miktarlarda kullanılmış ve en uygun form yakalanmış. Ben yoğun vanilya kokularını sevmediğim için bu tarz vanilya kokularını kullanmaktan zevk alıyorum. Bence vanilya kokuları ağır olmamalı. Vanilya kendini gizlice belli etmeli ve diğer notaları bastırmamalı.

Cadjmere aslında otlu-odunsu bir vanilya kokusu. Özellikle açılışında, kullanılan otların kokusunu alır gibiyim. Hindistan cevizi notasını ise azami miktarlarda kullanıldığı vakit çok severim. Bu notanın parfümü yumuşattığını ve sütlü-tatlı bir hava verdiğini düşünüyorum. Cadjmere'de bu nota gayet güzel kullanılmış. Daha sonra ise hissedilen odunsu bir vanilya kokusu.

Cadjmere ucuz bir parfüm değil. Zaten Parfumerie Generale bir Niche markası. Aslında vanilya ağırlıklı kokulara yüklü bir miktar vermeyi sevmiyorum ama Cadjmere'i yaz günlerinde kullanmak bir zevk olacağı için bir şişe alabilirim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder