14 Ocak 2014 Salı

Tobacco Vanille by Tom Ford



NOTALAR: Tütün yaprağı, baharatlar, kakao, tütün çiçeği, tonka fasulyesi, vanilya, kuru meyveler, ağaç notaları

Kısa bir zaman önce uygun bir fiyata Tobacco Vanille'in şişesini edindim. Daha önce denememiştim ve okuduğum yorumlardan dolayı da oldukça heyecanlıydım. Ne yazık ki sadece uygun fiyata bulduğum için aldım parfümü. Aşık olduğum için değil. Günlerdir üzerimde ve sadece onu giyiyorum. Mesela ben bu kokunun fazla baharatlı olduğunu düşünüp duruyorum. Vanilya notası parfümün gelişim aşamasında hep ön planda ve oldukça yoğun ve tütünü gölgede bıraktığını düşünüyorum. Sonuç olarak bu parfüm beni şaşırtmadı, öyle büyük nidalar da yükselmedi ağzımdan. Sadece güzel bir parfüm benim için, daha fazlası değil. Muhtemelen şişesini bitirmeden sıkılmış olacağım. Tütün temalı parfümler arasında kullanmayı ve koklamayı en sevdiğim tek parfüm Chergui. Mistik, karanlık ve daha az tatlı. Killian'ın meşhur Back to Black ise Chergui'den sonra favorim ama onu da çok sık kullanmıyorum. Tobacco Vanille şişesini bitirene kadar severek kullanacağım ama bir daha hele ki astronomik fiyatıyla almayı düşünmediğim bir parfüm. Son olarak, keşke bu kadar vanilya kullanılmasaydı demek istiyorum..


1 yorum:

  1. Birçok kişinin aksine ben de çok mükemmel bir koku olarak görmüyorum kendisini...
    Noir de Noir use benim favorim seri içerisinde ancak yine de ona bile 800TL gibi astronomik bir fiyat ödemem.

    YanıtlaSil