17 Ağustos 2013 Cumartesi

CHLO LOVE


NOTALAR: Pembe biber, portakal çiçeği, sümbül, menekşe, sarmaşık, leylak, kedi otu, misk, pudra notaları. pirinç

Şimdi öncelikle bu parfümle ile ilgili benim açımdan olumsuz yönlerinden bahsetmek istiyorum. Genelde birçok kişi bu parfümün oldukça temiz olduğundan bahsetmiş. Yaz aylarının kavurucu güneşi altında en harbi ağır kokulara bile tahammülüm olabilen ben kardeşimin de bir ara kullandığı bu parfümü bir kere gayet ağır buluyorum. Benim temiz parfümüm su notaları içermeli, narenciye notaları yada duru floral notalara sahip olmalı ve kesinlikle yeşil olmalı.. Yani bu sebeple Love'ı çok temiz bulduğumu söyleyemem ama kesinlikle bir ten parfümü. Ayrıca gene bir çok kişi parfümün oldukça farklı bir çizgide olduğundan bahsetmiş ki gene buna katılmıyorum. Yani piyasa da pudralı Chloé Love ayarında yüzlerce muadiline rastlayabilirsiniz. Peki neden başarılı Love. Pudralı kokulara çok da tahammülüm olmasa bile bu parfümde sevdiğim bir şeyler var. Belki onlara nazaran daha çekici. Ayrıca parfümlerini pekte sevmediğim Chloé markasının fikrimce en başarılı kokusu. Chloé'un klasikleşmiş olan gül suyu kıvamında ki parfümünden kesinlikle çok daha başarılı. Notaların uyumu güzel ve ayrıca çok fazla değişimlere de uğramıyor. Ha belki açılış biraz rahatsız edici ( bir arkadaşım dere otuna benzetmişti ki katılmıyor değilim ) ama benim açımdan çok sorun değil. Kalıcılık gayet güzel. Sillajı da oldukça başarılı. Peki pahalı fiyatını hak ediyor mu? Hayır. Chloé Love parfüm dünyasında yeni bir trendin öncüsü mü? Gene hayır. Sadece güzel bir parfüm hepsi bu....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder