2 Temmuz 2013 Salı

SAFRAN TROUBLANT by L'ARTİSAN


NOTALAR: Safran, vanilya, gül, sandal ağacı, zencefil, şeker, çarkıfelek çiçeği

Öncelikle Safran Troublant'a tek kelimeyle BAYILDIM. Şekerli parfümlerle oldum olası aram pek iyi olmadı ama böylesi mutluluk verici bir parfümle karşılaşacağımı bilseydim hiç durmadan hemen bir şişe edinirdim. Safran Troublant'ı kolama şansına nail olursanız eğer kesinlikle kendinizden, mutlu anılarınızdan bir şeyler bulacağınızı düşünüyorum. Bana çocukluğumda ki şeker bayramlarını anımsattı bu parfüm. Dantel fiskos örtüsü  ya da işlemeli örtüler üzerinde sergilenen bayram şekerleri, gümüş taslar içinde ikram edilen gül lokumu ve olmazsa olmaz demli bir çay. Aile büyükleri ile perçinlenen sıcak bir ortam ve huzur.

Safran Troublant şekerli bir parfüm ama bir o kadar hafif ve dengeli. Ondan kesinlikle buram buram şeker kokusu beklemeyin. O kadar hafif ki baştan aşağı bu parfümle yıkanmış olsam dahi hiçbir zaman ondan sıkılmazmışım hissini uyandırıyor. Gül notası şahane ve bu notanın zencefil ve safran ile uyumuna bayıldım. Çarkıfelek çiçeğine oldum olası bir hayranlığım var. Her ne kadar parfüm endüstrisinde sıkça kullanılan içerikler arasında yer almasa da kokusal ve görsel olarak şahane bir çiçek. Türkiye'de pek nadir değil ama Ege'nin bazı bahçelerinde bu çiçekle karşılaşabilirsiniz.

Safran Troublant yaz-kış, gece-gündüz kullanabileceğiniz bir güzellik. Ayrıca L'Artisan parfümlerine Türkiye'de Harvey Nichols mağazalarından ulaşabilme şansınız var. Niche sektörüne tutku derecesinde meraklıysanız bu parfümü kesinlikle es geçmeyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder