3 Temmuz 2013 Çarşamba

COVET by SARAH JESSİCA PARKER


NOTALAR: Limon, portakal, çikolata, lavanta, sardunya, çimen, inci çiçeği, manolya, hanımeli, tik ağacı, vetiver, kaşmir ağacı, amber, misk

Covet, abartısız, günlük giyilebilecek konforlu bir parfüm. Yurt dışı parfüm sitelerinde okuduğum yorumlardan anladığım kadarıyla seveni olduğu kadar sevmeyeni de çok. Bana Covet'in sample'ı yanlış hatırlamıyorsam beş yıl önce sevil alışverişim esnasında verilmişti. Ünlü parfümlerine olan ön yargımdan dolayı nedense uzun süre denememiştim. Güneşli bir yaz günü İzmir'de bahçede oturuyor ve kahvemi yudumlarken aklıma birden bu parfüm geldi. Yeşilliğin içinde parfümü bileğime sıktım ve o an Covet'i çok sevmiştim. Daha sonra Covet'e daha doğrusu Sarah Jessica Parker'a haksızlık yaptığımı düşünmüş ve en kısa sürede Lovely'i denemiş ve onuda çok sevmiştim. Yeşil notaların hakim olduğu, hafif, oryantal-floral bir parfüm Covet. Parfümdeki her notanın uyumunu çok sevdim. Genelde parfümün lavanta-sardunyalı açılışını pek çok kişi sevmemiş ama biraz daha beklendiğinde gayet güzel orta ve alt notalara tanık oluyorsunuz. Çikolata notası pafüme hafif tatlı bir hava vermiş ve özellikle hanımelinin parfümde ki kadifemsi dokunuşu çok güzel. Dip notalarda kullanılan amber ve misk tenselliği sağlarken vetiver maskülen bir karakter sağlamış.

Dediğim gibi fazla lüks bir parfüm değil Covet ve Lovely kadar çiçeksi ögeler barındırmıyor. Dört mevsim rahatlıkla kullanılabilecek arada güzel kokmak isteyenler için iyi bir seçenek. Fazla pahalı değil ve ayrıca şişesinin kapağını istediğiniz herhangi bir takı olarak değerlendirebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder