5 Haziran 2013 Çarşamba

Nuxe Prodigieux le Parfum

Nedendir bilmiyorum ama şuan aklıma ilk gelen kokuyu yazmak istedi. Önceden planlamamıştım. Zaten yoğun ders dönemimden ve bitmek bilmeyen tezim yüzünden ne zamandır yazamıyorum buraya. Üstüne birde ülkemizdeki üzücü olaylar eklendikçe iyice boşladım. Hala yaşananlar nedeniyle elim varmadı bu yazıya ama çok uzun olmasa da birkaç şey yazmalıyım dedim. Uzun süredir yağ formatını severek kullandığım bu ürünün kokusu çok güzel. Yağını genelde tıraştan sonra kullanıyorum ya da plajda şahane bir bronzlaştırıcı yağım oluyor kendisi. Kokusu dediğim gibi şahane ve bu nedenle spreyli  parfümünü çıkarmış Nuxe bu yağın hayranlarına. Ben parfümünü koklamadım ama  güzel koktuğunu tahmin ediyorum. Güzel ama yaz için güzel bir alternatif yada plaj kenarında. Sürekli kullanılır mı? parfümü denemediğim için bilemiyorum. Yağını şiddetle öneriyorum. Birçok muadili olsa dahi ne kokusu  ne de dokusal olarak bu yağın kalitesinde değiller. Biraz pahalı ama oldukça bereketli...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder