12 Haziran 2013 Çarşamba

Aoud Amber Rose by Montale

NOTALAR: Amber, od ağacı, safran, greyfurt, misk, sedir, guaiac ağarı

Harvey Nichols alışverişim sırasında bana bu parfümün numunesi verilmişti. Son zamanlarda populerliği oldukça artan od ağacının hakimiyetinde ki birçok parfümü denemeye karar vermiştim. Hala alışamadığım od notasını kendimi sevmeye zorluyorum. Oldukça zor bir nota. Ne taşıması kolay ne de koklaması. Şık ve çok sevilesi bir nota değil fikrimce. Doğru miktarlarda kullanıldığı zaman kullanılabilir sonuçlar doğuyor. Son zamanda kokladığım hemen hemen bütün od hakimiyetindeki parfümler aynı çizgide. En çok sevdiğim ve giymekten zevk aldığım parfüm Maison Francis Kurkdjian'ın Oud'u. O kadar güzel tamamlanmış ki ne od ağacının baskınlığını hissediyorsunuz nede yüzde oluşacak buruşturma tepkisine neden oluyor. Tam tersi oldukça şık ve konforlu ayrıca farklı..

Montale Aoud Amber Rose parfümünü çok sevmedim. 3-4 aydır deniyorum belki sevebilirim diye ama yok. Üst notalar ve orta notalar o kadar sert ki dip notalarda hissedilen güzelim gül notasına yazık edilmiş. Ayrıca amber nerede?  İçeriğinde kullanılan her bir nota oldukça kaliteli ama doğru kullanılmadığı takdirde onunda bir önemi yok. Ancak bir 4-5 saat beklerseniz dip notalardaki duru gül notasına erişebiliyorsunuz. Onun dışında bir artısı var mı? yok. Bu tarz bir parfüme para vereceğime onun kulvarında Portrait of a lady ya da kurkdjian'ın Oud'u daha iyi bir seçenek benim için. Hem daha güzel tamamlanmışlar ve daha gizemliler...

Son bir eleştiri yapmak istersem markanın şişe tasarımlarını çok beğenmiyorum. Yaptığı kokular ile şişelerin uyumu alakasız....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder