25 Aralık 2011 Pazar

UN JARDIN SUR LE TOIT by HERMES

                                                                





 Notalar: Manolya, Gül, Armut, Elma, Çimen, Biberiye

Un jardin sur le toit, Jardin serisinin son parfümü.Parfümün yapım aşamasında Ellena Hermes'in Paris'teki 24 Rue Foubourg Saint-Honore de ki binasının çatısındaki bahçeden esinlendiği söyleniyor. Hermes'in Jardin serisini oldum olası sevmişimdir. Her parfümü ayrı bir zevk veriyor bana. Bazen bu seriyi fazla hafif bulsam da kavurucu sıcaklar da her biri mükemmel gidiyor. Jardin serisi altında yeni çıkan bu koku beni oldukça heyecanlandırmıştı. İçeriğindeki kullanılan meyvelerden ötürü de hayal kırıklığına uğrayabileceğimden korkmadım değil ama taki koklayana kadar. Beklentimden oldukça faklı buldum Un jardin sur le toit'yı ve diğerlerine göre hafif şekerli bir yapısı vardı .Evet meyveli ama parfümün yapısına yeşil bir hava hakim. İçeriğindeki gül (bu notanın kullanılmasına çok sevindim ) parfüme parlak nemli bir hava katmış. Tenime sıkıp ne zaman koklasam içeriğinde ki gülün kullanımına hayran oluyorum ve yağmurlu bir havanın ardından üzerine çiğ taneleri birikmiş gülleri koklar gibiyim adeta...

Bu parfüm çok mu farklı ? hayır. Ama güzel tamamlanmış başarılı bir parfüm .İnsanı mutlu eden bir şeyler var. Un Jardin sur le Toit i almamam için hiçbir olumsuz özellik bulamıyorum.

Kafa karıştırmayan başarılı meyve yada yeşil bir koku arıyorsanız bu parfümü denemenizi öneririm.

Yandaki resim, Hermes'in Paris'teki binasının çatısında bulunan bahçe ve bahçede parfümün yaratıcısı Jean  Claude Ellena'yı gösteriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder