13 Kasım 2013 Çarşamba

Muscs Koublai Khan by Serge Lutens

Notalar: Sivet, castroneum, gül, amber, laden reçinesi, amberette tohumları, kişniş, vanilya,misk, paçuli

Muscs Koublai Khan benim için ilk etapta bir şok olmuştu. Kokladığım, denediğim her şeyden farklıydı. Ne olduğunu, neye benzediğini hala düşünüyorum. Öncelikle parfümü ağır bulduğumu söyleyemem. Hatta içeriğinde bu kadar hayvansal ögeler barındırması ve tende oldukça yumuşak bir tavır sergilemesine şaşırdım doğrusu. Kesinlikle kirli. Kirli ama baştan çıkarıcı bir parfüm. Muscs Koublai Khan ayrıca benim için bir ten parfümü. Onun bir ten kokusu olduğunu hatta üzerine parfüm kokusu sinmiş ve uzun süredir etkisini kaybetmemiş, belki bir miktar sigaraya ya da ter kokusuna mazur kalmış bir ten kokusu olduğunu düşünüyorum. Bana daha çok erkeksi ögeleri hatırlattı. Bahsettiğim erkeksilik maskülen tavırdan ziyade bedensel ögeler içeren bir kokusal farklılık. Gül notası bir noktadan sonra baskın ve çok güzel. Hatta bir miktar gülün yanında salisilatları da hisseder gibiyim. Dediğim gibi farklılığının yanı sıra dışı ve bu sebeple herkesin parfümü değil kesinlikle. Bu parfümü özel anlardan ziyade duyusal, ya da duygusal anlarda kullanımı onu anlamlı kılar diye düşünüyorum. Ben bir şişe alır mıyım? muallaktayım. Ama onu çok sevdiğimi ve arada bir koklamak istediğimi söylemeden geçemeyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder