28 Nisan 2013 Pazar

Kenzo Jungle L'Elephant by Kenzo


Notalar: Kişniş, mandalina, şeftali, karanfil, ylang ylang, paçuli, amber, vanilya

Birçok kişinin aksine benim Kenzo'nun parfümleri ile aram iyidir. Bünyesindeki birçok aquatic parfümü diğer ana akım markalarının aquatic parfümlerinden daha çok severim. Ama hiçbir zaman uzun süre kullanacak kadar da bağımlısı olmadım o ayrı. Jungle L'Elephant ise Kenzo'nun en sevdiğim parfümü. Markanın çizgisinden daha farklı ve karmaşık bir yapıda. Uzun yıllardır hala ona sadakatini devam ettiren birçok insan tanıyorum. Parfümün yaratıcısı tasarımlarını çok sevdiğim parfümör Dominique Ropion. Oldukça sıra dışı parfümlere imza atan Ropion'un gerçekten sıra dışı parfümlerinden biri Jungle L'Elephant. Hatta bir niche parfüm markası adı altında bile satışa sunulabilir. Jungle L'Elephantı çok seviyorum ama nedense kullanmaktan hep çekiniyorum. Karakterli bir parfüm ve bir ruhu var. Biraz tozlu biraz da karanlık notalar içerirken, hatta dip notaları oldukça konforlu olup üstüne bir de zamk gibi kalıcıyken "evet bu benim parfümüm olabilirmiş!" diyorum ama her kokladığımda içimi kaplayan kasvet duygusu onu benden uzaklaştırıyor. Uzun lafın kısası bu parfümü seviyorsanız ömür boyu kullanın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder