18 Haziran 2012 Pazartesi

DANS TES BRAS by FREDERİC MALLE






NOTALAR: Heliotrope, yasemin, ağaç notaları, paçuli, çam ağacı, kaşmeran

Dans Tes Bras kesinlikle Frederic Malle parfüm evinin sıra dışı kokularından biri. Çok ama çok farklı bir parfüm. Bir kere deneme şansı buldum ve denediğim andan itibaren hayran kaldığım için bir numunesini sipariş verdim. Dans Tes Bras, sıradışı parfümlerin yaratıcısı master parfümör Maurice Roucel'e ait. Ayrıca markanın bir diğer parfümü Musc Ravageur'ın da yaratıcısı. Parfümörün en çok bilinen parfümleri ise;  Gucci Envy, Guerlain İnsolence ve L'instant de Guerlain, Hermes 24 Faubourg, Le Labo jasmine 17, Lolita Lempica L, Serge Lutens için şahane İris Silver Mist ve DKNY Be Delicious.

İlk denediğim andan itibaren birden sevdiğim parfüm saysı pek azdır. Bazı parfümleri zamanla severim ve daha uzun sürede anlamaya çalışırım. Dans Tes Bras denediğim gibi hayran olduğum bir koku. Markanın bir diğer parfümü Noir Epices içinde aynı şeyleri hissettimiştim. Parfümün içeriği hakkında fazla bilgi bulmasam da yukarıda verilen içeriklerin dışında çok daha farklı notaların kullanıldığını düşünüyorum. Teninize temas ettiği andan itibaren modunuz değişiyor ve parfümün ruhu sarmalıyor etrafınızı. Farklı bir çekicilik hissediyorum. Çiçeksi ağaç notalarını keşfediyorsunuz başta ama ardından gelen koyu bir karanlık. Dans Tes Bras beni  her notasıyla şaşırtıyor, duygusal kokusuyla adı gibi sevdiğimin kollarında hissettiğim bir rayiha, bir beden...



Dans Tes Bras sanatsal bir koku. Farklı insanların kokusu. Mesela sanatla uğraşan birinin kokusu. Koku duyuma iliştiği anda kendimi bir sanat galerisinde, emekle yoğurulmuş eserlerin arasında hissediyorum. Ya da çılgın bir rock starı konserinde ilginç kıyafetleriyle bu parfümü tamamlamış ve sahnede boy gösteriyor. Bu yüzden herkesin parfümü olmamalı bu koku. Seçkin insanların parfümü olmalı. Zaten herkesin sevebileceğini düşünmüyorum bu tarz kokuları. Yine bir Frederic Malle ve yine bir sanat dehası diyorum ve son noktayı koyuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder