29 Haziran 2012 Cuma

BURBERRY BODY




İçindekiler: Frezya, şeftali, pelin otu, gül, iris, sandal ağacı, amber, misk, kaşmir ağacı, vanilya

Burberry bu kokusunu geçtiğimiz yıl piyasaya sürdü. Parfüm sitelerinde Body pudralı çiçek kokusu olarak yazılıyor. Öncelikle Burberry'nin hiç bir kokusuna hayran olmadığımı söylemek istiyorum. Tek sevdiğim iki parfümü Burberry Londan'ın kadın ve erkek versiyonu. Burberry Body oldukça büyük bir şişeye sahip. Parfümeride standlar arasında gözünüze çarpmaması mümkün değil. Bende şişesine kanıp parfümü denemiştim ardından burnumu kıvırıp kapağını kapatmış ve yerine koymuştum. Çünkü yeni birşeyler bulamamıştım bu kokuda ki zaten öyle bir beklenti içinde değildim.

Body basit bir yapıya sahip. Eğer ki verecek paranız varsa çok düşünmeden alınıp kullanılacak bir koku. Sizi düşünmeye zorlamıyor. Pudralı yapıda bir koku olduğu için bazı insanların bu parfümden pek hoşlanmayacağını düşünüyorum. Sevende basit yapısından ötürü tercih edecektir. Tamamlanış olarak sadece açılışını sevmedim, daha sonra parfüm tene yerleştikçe daha iyi bir hale geçiyor.

Body sadece hoş bir koku. Daha ötesi olduğunu düşünmüyorum. Hatta adının bile hakkını vermeyen bir koku. Piyasada çok daha güzel pudralı çiçek parfümleri mevcut hemde daha uygun fiyatlarda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder