11 Kasım 2011 Cuma

GRİS CLAİR by SERGE LUTENS


Notalar:İris, tonka fasulyesi, lavanta, ağaç notaları,odunumsu notalar, amber, tütsü ve kül !!!

Çok merak ettiğim Serge Lutens kokularından bir olmakla birlikte yine beklediğimden çok daha farklı bir koku benim için Gris Clair.Lavanta notasını pek sevmem ama bu notanın farklı notalarla olan kombinasyonuyla ortaya ilginç karışımlar çıkabiliyor.Gris Clair içerik bakımından ne kadar farklı gözükse de ne yazık ki kokladığınız zaman biran önce teninizden silmek istediğiniz bir koku.Özellikle lavanta sevmeyenler için katlanılması bile çok zor.Benim için durum böyle oldu.Hiç sevmediğim, lavanta notasının baskın olmasıydı ama başlı başına bu parfüm lavanta kokuyor.Birde alttan alta gelen sigara dumanımsı bir koku.Hiçbir özel tarafını görmedim.Biraz ağır olacak ama annemin sürekli aldığı Tariş'in lavanta koklanyasın dan tek farkı daha kalıcı olması.E birazda odunumsu notalarla harmanlanması.Ama sırf bunun içinde bu parfüme o kadar para vermem.Bilmiyorum belki sizin için durum daha farklı olabilir.Okuduğum yorumlarda bu parfümü göklere çıkaranlar da var.Ama sektörde o kadar güzel parfüm varki 'hayatımın en iyi kokusu' demek bence haksızlık olur gibi.Tabi beğeniler farklılık gösterdiği için saygı duyarım  :)

Yani işin özü Gris Clair benim için büyük bir hayal kırıklığı.Belki zamanla biraz daha sevebilirim ama bir şişe alacak kadar değil.

Güncelleme: Yorumunun üzerinden çok fazla vakit geçmedi ama bu parfüme yazmış olduğum yorumu şimdi okuyunca haksızlık etmiş olduğumu düşündüm.Parfüm konusunda bazen 180 derece dönebiliyorum.Beğenmediğim bir kokuya bir süre sonra hayranlık duyuyorum.Bu kokuları anlamak için biraz vakit lazım.Lavanta kokularını çok sevmiyorum ve bu parfümü  ilk kokladığım anda verdiğim tepkiyi direk yazmak istemiştim ama şuan kokluyorum ve kokladığım en iyi ( belki birazda farklı) lavanta kokusu olduğunu düşünmeye başladım.Üst notalar da lavanta daha baskın ama parfüm alt notalara inildikçe şekerleniyor ve puslu soğuk bir havaya bürünüyor.Notaların çok gerçekçi olduğunu düşünüyorum..Kısacası Gris Clair sevdiğim parfümler arasına girmiş bulunmakta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder