25 Kasım 2011 Cuma

ESSENCE by NARCISO RODRIGUEZ




NOTALAR:Gül, misk, iris pudrası, benzoin, amber

Her ne kadar pudralı yapıya sahip parfümlerden pek hoşlanmasam da Essence benim için istisna olan parfümlerden birisi. Zaten Narciso Rodriguez markasına karşı hep bir sempati duymuşumdur. Sevgili  Rodriguez, beni fetheden for her (edt) ve for him gibi iki başarılı parfüme imza atmıştı. Her ne kadar modadan anlamayan biri olsam bile bu anlamda yarattıklarını da başarılı bulduğumdan mütevellit yeni çıkan her kokusunu heyecanla bekliyorum ve deniyorum.

Markanın ilk parfümü  For her gül ve misk temalı bir parfümken Essence iris ve misk temalı bir parfüm.Yani her durumda parfümlerin kalbinde. Essence ne kadar iris konseptli bir parfüm olmuş olsa bile geri planda hissettiğim gülü çok sevdim diyebilirim. Gül temalı parfümlere hep hayranlık duymuşumdur ( ki gül suyunu bile çok severim ) ve bu parfümde temiz pembe gülleri hissediyorsunuz ama kimyasal şekilde. İçeriğinde kullanılan "iris pudrası" notasını ilk defa duyuyorum.

Essence bebek pudrası gibi kokan güzel tamamlandığını düşündüğüm bir parfüm. Saf, temiz ve ten kokusu gibi. Ben genelde temiz kokulardan hoşlanan birçok kız arkadaşıma bu kokuyu öneriyorum. Ayrıca şişe tasarımını da çok beğendiğimi söylemek istiyorum ve son noktayı koyuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder